Sunday, May 22, 2011

Penulis Senja Babi & Geng

penulis senja bawa geng gilo . nak cari pasal dengan aku ka geng penulis senja babi . penulis senja yang korang puji dengan karya yang macam sampah tu pon korang nak bangga kan ka .. zzzzzzzttt korang pon sampah mau saje bace karya sampah penulis senja tu , aiiiiiiiii aku ade tengok die buat puisi pon macam terhege


UNDANGAN RINDU

Cuba kau dengarkan..
sesuatu dari hati..
semoga engkau tahu tujuanku..
kedatangan ku ini atas undangan rindu..
yang memaksa diriku mencarimu..
hanya dirimu yang dapat ..
membalut lukaku..
bagi diriku kau masih ku kenang..
biarpun engkau sudah pun hidup bahagia..
tapi salahkah ku..melepaskan rindu ..
menatapmu sekadar waktu..
cuba engkau dengarkan ..
sesuatu dari hati..
semoga engkau tahu tujuanku..
kedatanganku ini..
atas undangan rindu..
yang memaksa diriku mencarimu..
hanya dirimu yang dapat membalut lukaku..
bagi diriku..kau masih ku kenang..
biarpun engkau sudahpun hidup bahagia..
tapi salahkah aku ..
melepaskan rindu menatapmu..
sekadar waktu..
tak perlu kau bertanya..
tentang kepiluanku..
tentu kau lebih tau segalanya..
mengapa ku rindu..



wuahahahahaa ni karya ape ni sampah ka ... alolo penulis senja tengok la sikit dalam pemilihan kata tu jangan macam budak baru dok darjah 1

Cuba kau dengarkan..
sesuatu dari hati..

ape tu aku tak bisa dengar penulis senja babi suara hati kau wkwkwkkwkwk nanti ye aku dengar suara hati kau macam mana . tapi rasenye tak usah dengar pon lagi baik sebab suara kau kan macam anjing . deklamasi puisi macam orang tak makan jah hahahaaa

waaaaa lu bawa geng ya penulis senja babi . kau kenape diam babi kau takut ke dengan aku ke ape . atau memang kenyataan blog kau sampah hahahaa puisi tak berkualiti pon kau buat kesian lu . Baik kau buat cerita mak lu main dengan ayah lu . Lebih baik dear dari ko buat puisi sampah hahahaaa

penulis senja babi takut ka hahaha kesian lu dear

10 comments:

Freaky said...

erk aku tak tahu kenapa ko marah sangat dengan die. dia ada buat apa2 kat ko ke ? citer la sket

Khair Zawawi said...

Budak tahun satu mana yang dapat tulis begini?

Entah-entah engkau pun tak mampu.

Ahmad Haziq Azlan said...

mengarut!!!!
kenapa nak cari gaduh dengan orang yang tak kenal???

Farierahasanz said...

miahahaa . .kasihan anda . .

moga haty anda tenang dgn semua nie =)

Ahmad Haziq Azlan said...

takde keje ek panggil aku anjing

Khair Zawawi said...

Dia cari gaduh dengan aku, weh klik :

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=5914169372075389225&postID=8337797635826316189&isPopup=true

mushroom said...

aku suka je puisi dia

Miss Dolce and Gabbana said...

puisi PSlah paling best dalam dunia.At least org tahu dia ada bakat buat puisi.Kau ni nape?? Ingat kau bgs sangat.

Faizal Fredley said...

wah hebat la ko ni....hahahahah

Incik Zoul Muhammad said...

ko kata penulis senja ni penakut ye... aku cabar ko kalo ni manusia, ko munculkan diri kalo kami wat gathering, berdepan ngan penulis senja dan kami semua. nk tau ko ada anu ke x. kalo x, potong kasi anjing mkn. jadi anjing je la ko...